16 de gener del 2012

AUTOAVALUACIÓ DEL PROJECTE I DE L'AC

REFLEXIÓ SOBRE EL QUÈ HE APRÈS:

Si comparem els coneixements previs que vam complimentar a l’inici de la pac 1 amb els coneixements actuals ens adonem clarament de què he experimentat canvis. El meu model mental inicial ha crescut en el nombre de conceptes i relacions i a través dels mapes que hem anat fent al llarg de l’assignatura ens han permés adonar-nos dels nostres progressos personals, l’enriquiment de conceptes i augment de relacions que s’han anat produint al llarg de l’assignatura, produint-se així el canvi conceptual.

Si revisem les preguntes que vam respondre a partir dels coneixements previs personals abans de començar amb l’aprenentatge d’aquesta assignatura, cal dir que algunes de les respostes es podrien modificar, matissar, concretar tenint ara més arguments fonamentats. 

                                                                   AUTOAVALUACIÓ 

Per autoavaluar-me, m’he fixat amb el treball fet, amb el procés seguit i l’esforç i dedicació implicat. L’activitat d’autoavaluació inicial, ha estat el punt de partida del meu procés d’aprenentatge. La creació i el seguiment del blog m’ha permés familiaritzar-me en aquest espai on s’ubica el meu diari interactiu personal a internet, on he pogut fer les reflexions sobre les activitats fetes així com també plasmar el desenvolupament del meu aprenentatge al llarg del curs, i poder comparar-lo amb el dels companys, fent un passeig pels blogs dels companys d’aula i així enriquir també la meva formació. El debat que vam desenvolupar abans de fer l’activitat 1.3, va ser una manera d’iniciar el nostre aprenentatge a partir de temàtiques ben diverses i adonant-nos de la relació que estableix entre Ciència, Tecnologia i Societat i quin és l’impacte de les TIC a la societat i a l’educació. Queda clar que el canvi social que s’està produint a la nostra societat degut a les noves tecnologies de la informació i la comunicació, exigeix un canvi evident a la tecnologia educativa. Si comparem el mapa conceptual inicial amb el mapa conceptual creat per a l’activitat 1.3 ja presenta un canvi substancial, ja que podem veure com he anat construint noves bases de coneixement i les relacions entre conceptes cada vegada s’han fet més complexes, ampliant el nombre de nodes i la diversitat d’enllaços (directes i indirectes que reben aquests nodes principals), així és com s’ha anat ampliant la xarxa.

Pel que fa la activitat 2.2, he de dir que és la que hem va resultat més difícil de realitzar, degut a la quantitat d’eines que necessitava utilitzar i desconeixia, per la qual cosa vaig haver d’augmentar la meva dedicació a la pac, de totes maneres la recerca informativa que vaig fer per conèixer aquestes eines i la meva participació al fòrum comentant dubtes, també em va ajudar a posar solució als entrebancs que m’anaven sorgint. L’autoavaluació que hem vaig fer jo de la 2.2 va ser una B+ ja que penso que l’esforç i dedicació em va permetre adquirir molts coneixements elaborant una pac força complerta.

Aquesta pac 2.3 del projecte final, en un principi em va crear incerteses i confusions, no sabia massa bé com enfocar-la però un cop establert el pla de treball, he de dir que he disfrutat molt realitzant-la, ha estat una pràctica engrescadora i motivadora tant pels alumnes com per mi, i els resultats aconseguits han superat les nostres espectatives inicials, per tant la meva valoració en aquest treball torna ser una B+. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada